Anàlisi de Dades per a la Gestió Cultural

Final curs:
11 març 2020
Horari:

Dilluns i dimecres de 16:30h a 20:30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Programa intensiu basat en l’experiència a través de la resolució de casos reals.
  • Creat per donar resposta a la necessitat de formació dels professionals en l'àmbit cultural.
  • Gran equip de professionals experts de l'àmbit cultural i la gestió de dades.

A l’era digital, les organitzacions culturals disposen de grans volums de dades al seu abast amb un gran potencial per al desenvolupament de les seves comunitats i la seva sostenibilitat. Incorporar l’anàlisi d’aquestes noves fonts de dades en la presa de decisions i en l’avaluació de l’impacte i rendiment dels projectes culturals és un gran repte que afronten els gestors culturals, per al qual requereixen una formació específica que englobi tot el procés del treball amb dades tal com planteja el curs: des de la concepció teòrica fins a la seva aplicació pràctica, incorporant les diverses eines i recursos a l’abast cap a una gestió analítica avançada.

Curs Superior Universitari per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 5 crèdits ECTS.