The Art of Agile Management & Innovation

Final curs:
14 novembre 2018
Horari:

12, 13 i 14 de novembre de 2018 de 8:30h a 15:30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Programa basat en el PBL (Project Based Learning) en el qual es prioritza l’aplicació de coneixements adquirits en casos reals (aprenentatge vivencial / Vivential Learning) no només per millorar l’adquisició de coneixements, sinó també per reforçar les competències professionals i les actituds personals.
  • El taller està estructurat seguint les recomanacions de les metodologies Agile, Design Thinking- Service Design i LEGO® Serious Play® amb la finalitat de reforçar les habilitats en Agile Management i d’innovació dels assistents.
  • Al finalitzar el taller i superar l’avaluació, es farà entrega d’un certificat d’extensió universitària de l’IL3-UB d’1 crèdit ECTS que demostra els coneixements i les competències per dissenyar, oferir i facilitar tallers basats en Agile Management i innovació.

Actualment les organitzacions es troben desbordades per una situació extraordinàriament canviant, on la preferència i el consum de productes i serveis canvien constantment. Davant d’aquesta situació, veiem com moltes empreses dissenyen i ofereixen propostes que no responen les expectatives de les persones o comunitats.

El present programa està pensat per ajudar els equips d’aquestes organitzacions a resoldre reptes de negoci complexos i promoure el lideratge individual i organitzatiu des d’un enfocament sistemàtic a la creativitat i al pensament col·lectiu, mitjançant el disseny i la facilitació d’experiència d’aprenentatge vivencial –Vivential Learning–, utilitzant la metodologia LEGO® Serious Play®. Aquesta metodologia és una de les millors i més innovadores per a la facilitació del pensament, la comunicació i la resolució de problemes per millorar el rendiment d’empreses, equips i individus.

Així mateix, en aquest taller tindràs l’oportunitat de conèixer com superar les habituals barreres en la cooperació i el lideratge quan es faciliten equips àgils i podràs utilitzar el Design Thinking i el Service Design de forma més pràctica i en un procés conegut per desenvolupar tallers focalitzats en la creació de valor afegit per tal de millorar l’eficiència, aportar beneficis tangibles i incrementar la satisfacció del client.

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 1 crèdits ECTS.