Expert en Avaluació Toxicològica en la Indústria Química-Farmacèutica

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona
Hores bonificables:
250 h. on-line + 26 h. presencials. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

Tres raons per escollir-lo
  • Respon als nous reptes regulatoris entorn de la toxicologia a la indústria química-farmacèutica i sectors afins
  • És el programa que tracta amb major profunditat i orientació pràctica les novetats regulatòries en aquest àmbit
  • Dissenyat i impartit per experts professionals en actiu en l’àmbit toxicològic de la indústria

L’avaluació toxicològica és un àmbit especialment crític en la indústria química-farmacèutica, en què les novetats normatives requereixen professionals adaptats a les exigències actuals.

L’Expert en Avaluació Toxicològica a la Indústria Química-Farmacèutica de la UB forma professionals en aquest camp davant els nous reptes regulatoris a l’àmbit d’organismes com EMA, FDA, NIOSH, etc. Amb una orientació pràctica i aplicada, el curs està dissenyat i impartit per experts professionals en l’àmbit toxicològic de la indústria.

En aquest programa, aprendràs a establir els criteris toxicològics aplicables pel que fa a la seguretat, qualitat, producció, R+D o registres a partir de les dades disponibles, i a desenvolupar la implementació pràctica de la normativa. Així mateix, adquiriràs eines per analitzar, interpretar i validar informes toxicològics.

Expert en Avaluació Toxicològica en la Indústria Química-Farmacèutica per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 15 crèdits ECTS.