Expert en Nutrició i Salut en la Dona

06 març 2019
Final curs:
20 febrer 2020

En determinats moments vitals de la dona, els canvis fisiològics plantegen necessitats nutricionals específiques.

Aquest curs d’Expert aprofundeix, d’una banda, en la nutrició durant l’embaràs, amb especial atenció a les necessitats específiques, la seguretat alimentària i la diabetis gestacional. D’altra banda, tracta l’alimentació en la menopausa, tenint en compte aspectes vinculats com el guany ponderal i el risc cardiovascular, l’osteoporosi i sarcopènia i revisant aspectes com la suplementació o l’alimentació funcional, entre d’altres. Alhora, es tenen en compte àmbits innovadors, com la interacció de la genètica amb la dieta per a un consell dietètic personalitzat.

Expert en Nutrició i Salut en la Dona per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 16 crèdits ECTS.