Gestió Operativa d'una Clínica Sanitària

13 gener 2020
Final curs:
31 juliol 2020

La gestió operativa d'una clínica sanitària implica coneixements i habilitats en àmbits com el màrqueting, el treball en equip, la gestió o la qualitat. Els professionals de les clíniques solen procedir d'altres formacions prèvies, sense estar habituats a aquestes tècniques de gestió operativa.

El Curs de Gestió Operativa d'una Clínica Sanitària et donarà la visió integral de la gestió i organització de la clínica i et permetrà que, amb responsabilitat i autonomia, aportis idees per millorar el servei i l’adaptis a les necessitats dels pacients, implementis sistemes de qualitat i desenvolupis habilitats comunicatives per millorar el tracte i l'atenció als clients.

Dissenyat i impartit per professionals en actiu, aquest Curs d'Extensió Universitària està enfocat a la pràctica professional per part del sector sanitari.

Certificat d'Extensió Universitària per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 10 crèdits ECTS.