Lideratge Agile a la Indústria 4.0

dimarts i dijous de 18:00h a 21:30h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

Acció subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya en el marc del conveni de col·laboració per promoure la integració dels nivells superiors de qualificació entre l’àmbit universitari i el de la formació contínua en el marc del Pacte Nacional per a la Indústria.

La indústria 4.0 està generant nous models de negoci, nous productes i serveis, nous processos i nous llocs de treball. Aquest nou context afecta directament als seus líders que hauran de generar un nou model de lideratge i de gestió de persones que permeti assolir els nous reptes que es plantegen a les organitzacions 4.0.

El concepte “Agile” va néixer a les empreses de desenvolupament de programari com a resposta a la necessitat d’adaptació ràpida a la generació de productes orientats al client, amb metodologies i processos operatius que no es troben a les empreses més tradicionals.

Traslladat als líders, ser un líder Agile implica flexibilitat, fomentar l’autonomia, empoderar als equips per la presa de decisions, fomentar el treball col·laboratiu, la millora contínua, etc.

Per assolir aquest nou rol, els líders hauran de desenvolupar noves habilitats i competències que els permetin impulsar i implantar amb èxit el canvi cultural que reclama la indústria 4.0 i l’Agile Management.

Certificat acreditatiu del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.