Storytelling: l'Art de Connectar amb els Empleats des del Contingut

Final curs:
06 maig 2019
Hores bonificables:
38 h. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

Tres raons per escollir-lo
  • Aprenentatge col·laboratiu basat en l’experiència a través de la resolució de casos reals.
  • Best practices amb professionals d’alt valor amb els quals podràs compartir experiències.
  • Enfocament a l’estratègia i la transformació digital de les organitzacions impulsades des de RRHH.

Situar l'empleat en el centre de la companyia com a estratègia és ja una realitat que moltes empreses estan impulsant. Aquest fet, sumat a la irrupció de les noves tecnologies que han propiciat noves formes de relacionar-nos, està comportant un important canvi en la relació empresa-treballador que és vital a l'hora d'aconseguir els objectius de negoci.

L’storytelling esdevé una estratègia per generar una connexió de l'empleat amb els objectius de l'organització. Serveix perquè els treballadors se sentin identificats amb els valors i la missió de l'empresa en el mercat, amb una mentalitat de convertir-se en els principals ambaixadors de l’employer branding, i perquè es generi una alta participació dins i fora de l'empresa.

El Programa en Storytelling: l'art de connectar amb els empleats des del contingut et prepara per aconseguir que el talent de l'organització estigui implicat, orgullós i ben informat perquè, d'aquesta manera, es pugui tenir un retorn directe en l'acompliment, tendir a una cultura d’alt rendiment i, en conseqüència, tenir una repercussió directa en la competitivitat de l'empresa en el mercat.

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 3 crèdits ECTS.