Màster en Global BIM Management for Infrastructure Projects

Final curs:
25 juny 2020

Tres raons per escollir-lo
  • Treballaràs en projectes reals, en col·laboració amb alumnes internacionals i també treballaràs amb els principals softwares en profunditat, aplicant les noves eines de modelatge i gestió BIM, així com la interoperabilitat entre elles.
  • Aportaràs més valor i competitivitat a la teva empresa, dissenyant, calculant i modelant en BIM totes les instal·lacions d'una infraestructura. A més d'importar i exportar models geomètrics i analítics mitjançant interoperabilitat BIM, exigits per llei.
  • Tindràs l'oportunitat d'assistir a STAGE internacionals a Abu Dhabi, Taiwan i Barcelona, on rebràs master class i coneixeràs alumnes i professors. D'aquesta manera t'uniràs a Alumni, amb una base de més de 65.000 alumnes de més de 70 nacionalitats i professionals i empreses del teu sector.

El Masters in Global BIM Management for Infrastructure Projects és un dels programes professionals més avançats en Building Information Modeling (BIM). BIM és una eina que fomenta la col·laboració i la gestió efectiva de projectes de construcció, on tota la informació se centralitza en un model digital. El paper d'un BIM Manager és necessari en els nous projectes d'infraestructures i, amb aquest programa, tindràs l'oportunitat de convertir-te en líder del teu sector i d’obtenir les eines que són cada vegada més demandades a tot el món.

A través d'aquest programa, oferim un enfocament pràctic i comprensiu del BIM en diferents projectes. S'assegura la capacitat absoluta en la gestió de projectes BIM i tries una especialització entre: carreteres i autopistes, ferrocarrils i línies de metro, túnels i ponts o serveis subterranis.

Aprofitant l'associació estratègica entre Zigurat Global Institute of Technology i Consolidated Contractors Company / CCC BIM Academy, aquest programa proporciona l'educació més avançada en el camp de BIM i la construcció de projectes infraestructurals. Seràs capaç de dur a terme la implementació de BIM en els teus projectes i adquirir experiència en els softwares més importants del sector de l'enginyeria civil.

Durant aquest programa, aprens a utilitzar el programari de modelatge 3D BIM i ho apliques directament al disseny, construcció i manteniment de carreteres i autopistes, ferrocarrils i línies de metro, túnels i ponts, o utilitats subterrànies en estudis de casos reals i simulats. A més, tindràs l'oportunitat de realitzar un STAGE presencial d'una setmana en la Midfield Terminal Building en l'Aeroport Internacional d'Abu Dhabi, projecte en el qual ha participat la major part del professorat. Aprendràs de primera mà com s'ha implementat el BIM en aquest gran projecte.

Aquest ambiciós programa compta amb el suport d'un equip acadèmic de professionals en els seus respectius camps que aporten els seus anys d'experiència a les nostres aules virtuals. El nostre equip acadèmic està format per professionals experts que han participat en projectes infraestructurals a l'Orient Mitjà i a Europa.

A més, podràs usar el millor programari per a implementar BIM i treballaràs en col·laboració amb altres professionals de la indústria de diferents països.

Ara és el millor moment per a construir el teu futur i convertir-te en un professional capaç de liderar la digitalització de l'enginyeria civil.

Màster en Global BIM Management for Infrastructure Projects per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.