Màster Internacional BIM Manager en Enginyeria Civil, Infraestructures i GIS

Final curs:
15 octubre 2020

Tres raons per escollir-lo
  • Abastaràs des de l'ús avançat del programari específic per a les infraestructures fins a la coordinació de projectes i la implantació de sistemes i processos BIM en projectes reals.
  • Aportaràs més valor i competitivitat a la teva empresa, aconseguiràs una visió estratègica de negoci en competències que tradicionalment caracteritzaven el sector combinat amb les noves tecnologies. A més, el BIM serà exigit per llei el 26 de juliol de 2019 per a Licitacions Públiques d'Infraestructures.
  • Tindràs l'oportunitat d'assistir a STAGE internacionals a Taiwan i Barcelona, on rebràs master class i coneixeràs a alumnes i professors.

El Màster BIM en Enginyeria Civil de Zigurat et permetrà desenvolupar projectes d'infraestructures en entorns BIM (Building Information Modeling).

L'enginyeria civil té un importantíssim impacte en la nostra vida: fonamenta l'entorn en el qual vivim i ens estructura com a societat. Els ciutadans, cada vegada més, exigeixen una major eficiència, transparència en els projectes i respecte al medi ambient. En aquesta apassionant època de transformació digital i industrialització de la construcció, l'enginyeria civil té per davant un dels reptes més importants en la història de la construcció. Ara és el moment de generar el canvi per a donar resposta a aquestes necessitats: noves metodologies, nous processos i utilització de les eines més avançades en l'àmbit de l'enginyeria civil.

Amb l'augment de les activitats de construcció a tot el món, el mercat BIM està experimentant un creixement espectacular. Els principals factors que ho impulsen són la necessitat d'augmentar l'eficiència, la necessitat d'optimitzar els fluxos de treball i la transmissió d'informació a tots els agents que participen en el projecte.

A més, els organismes governamentals a escala mundial que regularitzen les activitats relatives a la construcció estan prenent iniciatives per a incrementar l'adopció del BIM en els seus respectius països.

El resultat final i els grans beneficis que comporta treballar amb BIM fa predir un important increment de l'aplicació d'aquesta metodologia en el sector de l'enginyeria civil, tant a infraestructures com a preses, ponts, carreteres i autopistes, instal·lacions de generació d'energia, edificis governamentals, cases i apartaments, trànsit ferroviari, aviació, fàbriques i magatzems, entre altres. Dels anteriorment esmentats, les carreteres, el trànsit ferroviari i els segments d'aviació són els més òptims per demostrar el major desplegament de solucions BIM. La creixent inversió en el desenvolupament d'infraestructures, especialment als països emergents, impulsarà el desplegament de BIM en la construcció de carreteres, autopistes i ponts.

Màster Internacional BIM Manager en Enginyeria Civil, Infraestructures i GIS per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.