Modalitat Presencial

Horari:

Dimarts i dijous de 19.30h a 21.30h
Seminaris un dissabte al mes de 10h a 14h
Grups de supervisió de casos clínics quinzenals (dimarts o dijous de 18.30h a 19.20h)

Lloc:
ECPNA. Rda. General Mitre, 203, 1º 2ª. 08023 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Comprensió de l’estructura i el funcionament mental del nen i de l’adolescent i capacitació per dur a terme un procés psicodiagnòstic complet (abordatge dels símptomes i els trastorns mentals) i la posterior orientació terapèutica.
  • Compta amb pràctiques en diversos centres d'atenció a la infància i adolescència.
  • Inclou seminaris d'aprofundiment, sessions clíniques i supervisions de casos clínics reals que afavoreixen el networking i el recorregut per les diverses corrents del pensament psicoanalític i creen espais de debat i reflexió.

TDAH, bullying, addiccions (a substàncies, pantalles...) Com podem entendre'ls i ajudar-los?

Investigacions en diversos camps proven que és al llarg de la infància i l'adolescència quan es creen les bases de la personalitat. És un procés en el qual entren en joc múltiples variables amb grans impactes en l'estructuració del psiquisme, en la formació del sentit d'identitat i en les relacions que establim amb el món que ens envolta.

En línia amb els nous plans de salut mental i els últims projectes legislatius europeus, el Màster en Psicoteràpia Infanto-Juvenil: Aprofundiment, Desenvolupament i Praxis Psicoterapèutica aborda les necessitats de la infància des d'una perspectiva holística i integradora, contemplant els diversos entorns i sistemes en què té lloc el desenvolupament: la família, l'escola, la societat, la cultura, l'economia, etc.

La formació gira al voltant de tres eixos fonamentals:

• Ofereix a l'alumne un recorregut teòric per les diferents etapes del desenvolupament humà.
  • Capacita per al domini de les diverses tècniques i eines d'intervenció.
  • Apropa l'alumne a la realitat assistencial i als diversos dispositius d'atenció i protecció del menor que actualment operen al territori.
Màster en Psicoteràpia Infanto-Juvenil: Aprofundiment, Desenvolupament i Praxis Psicoterapèutica per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.