Programes en Medicina i Odontologia

Descobreix la nostra formació en Medicina i Odontologia. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Filtres
      • 27 resultats filtrats

Formació en Medicina en l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona

En l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, som conscients de tots els reptes que el món de la Medicina llança dia rere dia, treballem constantment en l'anàlisi i recerca de les necessitats que un sector tan competitiu engloba en l'actualitat i, en concret, en un mapa formatiu cada vegada més ric. Ens recolzem en els millors professionals, docents i centres a l'hora de dissenyar els nostres programes, focalitzant en totes les exigències tant de professionals a la recerca de noves oportunitats laborals com d'estudiants en ple procés d'especialització.

A través de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, oferim diferents màsters, postgraus, cursos i especialitzacions, tant en modalitat online com presencial i presencial que abasten tots els matisos possibles del sector.

Si, en el teu cas, cerques especialitzar en àrees com l'envelliment, el nostre postgrau en Medicina de l'Envelliment focalitza en totes les malalties i limitacions inherents a una esperança de vida que no sempre és sinònim de salut.

D'altra banda, també comptem amb formació relacionada amb medicina cosmètica i estètica, peritatge mèdic, nutrició i dietètica o farmàcia, entre molts altres.

Si busques la millor formació en Medicina, no dubtis a fer-li un cop d'ull a tots els nostres cursos en el següent directori.