Modalitat Semipresencial

Fi projecte:
17 juliol 2020
Horari:

La impartició presencial de tallers i classes pràctiques serà un divendres al mes de 9:30h a 13:30h y de 15:00h a 19:00h (consultar calendari). Les classes es podran seguir de forma online per aquelles persones que no els sigui possible desplaçar-se a Bellvitge durant tota la vigència del Màster o en alguna activitat presencial en concret.

Lloc:
Escola d'Infermeria. Campus Bellvitge, Feixa Llarga s/n. 08907 Hospitalet de LLobregat

Tres raons per escollir-lo
  • És l’única formació en sexualitat i discapacitat a nivell nacional des d’una perspectiva que comprèn de forma àmplia la diversitat de persones que formen aquest col·lectiu.
  • Respon a la necessitat de formació en sexualitat dels professionals que treballen amb persones amb discapacitat/diversitat funcional o en condicions de vulnerabilitat.
  • Especialització amb l’aval de la UB, universitat pública on estan els estàndards de qualitat i excel·lència necessaris en aquests moments de gran demanda i necessitat social.

Totes les persones son sexuades per naturalesa, i les persones amb discapacitat i/o diversitat funcional o en situacions de vulnerabilitat tenen les mateixes necessitats sexuals que la resta de la població.

La formació en sexualitat post-bàsica és necessàries per oferir als professionals que es dediquen a treballar amb persones amb discapacitat/diversitat funcional o en situacions de vulnerabilitat, estratègies i eines que els permetin educar, orientar i assessorar en les demandes sobre sexualitat i activitat sexual que plantegin tant aquests col·lectius com les seves famílies o els seus cuidadors.

El Màster en Educació i Assessorament en Sexualitat a Persones amb Discapacitat/Diversitat Funcional i en Situacions de Vulnerabilitat planteja donar resposta a aquesta carència formativa dels professionals, els proporciona les competències, les eines i els recursos amb els quals podran desenvolupar funcions professionals de qualitat i eficiència en aquest àmbit.

Màster en Educació i Assessorament en Sexualitat a Persones amb Discapacitat/Diversitat Funcional i en Situacions de Vulnerabilitat per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l’Espai Europeu d’Educació superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.