Màster en Estructures d'Edificació amb Cype

Final curs:
19 novembre 2020

Tres raons per escollir-lo
  • Es treballa sobre projectes reals, acompanyats d'àmplies anotacions, fulls de càlcul i tutorials amb les explicacions del professor, compaginant tot el material escrit, els models de càlcul i la normativa. D’aquesta manera, facilitem la lectura i comprensió de la matèria fent l'aprenentatge molt més ràpid i efectiu.
  • Aportaràs més valor i competitivitat a la teva empresa i adequaràs els teus projectes a la Normativa Europea i Americana: Europees (CTE, EAE, Eurocódigos) i Americanes (ASCE-7, ACI-318).
  • Tindràs l'oportunitat d'assistir a un STAGE internacional a Barcelona, on rebràs master class i coneixeràs alumnes i professors.

Realitza un recorregut per les tipologies estructurals d'edificació més comunes, a través del programari CYPE Enginyers, amb el qual realitzaràs l'anàlisi, càlcul, optimització i armat de projectes reals. Aquest màster, a més de la doble acreditació per l'IL3-Universitat de Barcelona i Zigurat, té Diploma reconegut per l'Associació de Consultors d'Estructures (ACE), l'Institut d'Estudis Estructurals (IEE) i l'empresa de programari CYPE Enginyers.

Un bon professional del càlcul estructural no només ha de saber calcular qualsevol estructura, sinó que és necessari que s'ajusti a un pressupost i triï de totes les possibles solucions aquella que sigui la més rendible i segura.

El Màster d'Estructures d'Edificació amb CYPE tracta el tema des d'una òptica totalment pràctica, resumint en un sol màster l'experiència que un estructurista adquireix en anys.

Màster en Estructures d'Edificació amb Cype per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.