Programes en Infermeria

Descobreix la nostra formació en infermeria. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Filtres
      • 40 resultats filtrats

Descobreix els millors programes d'Infermeria en Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona

En l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, coneixedors de tots els fronts oberts en el sector sanitari, comptem amb la millor formació en Infermeria a través de diferents cursos que s'adapten tant als coneixements previs, nivell i exigències de l'alumne.

Un ampli ventall formatiu en el qual trobaràs exemples com el nostre màster en Infermeria en Urgències Hospitalàries, el qual se centra en l'atenció integral al pacient urgent i emergent basant-nos en situacions que requereixin de la màxima eficiència en la presa de decisions.

Un altre exemple seria el màster en Atenció Prehospitalària i Hospitalària Urgent, enfocat a l'assistència d'urgències i emergències mèdiques, una de les branques que major creixement ha experimentat durant els últims anys i que es nodreix dels diferents coneixements i aptituds necessaris per a aportar una resposta sanitària immediata al pacient en situació de risc, sigui com sigui la causa del seu problema.

Si t'interessen aquests i altres cursos de formació en Infermeria, no dubtis a fer-li un cop d'ull al nostre següent directori.