Màster en Global Smart City Manager

Final curs:
11 juny 2020

Tres raons per escollir-lo
  • El Màster en Global Smart City Manager ofereix els coneixements tècnics, les habilitats analítico-estratègiques i les competències directives i de gestió que permeten un ampli desenvolupament professional en el sector globalitzat de les Smart Cities, capaces de dissenyar i desenvolupar o millorar béns i serveis, detectar nous mercats i aprofitar les oportunitats de negoci que aquest nou paradigma ens planteja.
  • Aprendràs a través de casos reals i treballaràs en equip amb companys que vénen de més de 30 països diferents i aportaran les seves experiències.
  • Formaràs part d'un gran Alumni network, amb una base de més de 65.000 alumnes de més de 70 nacionalitats que treballen com a BIM Managers.

A les ciutats, la innovació tecnològica i la transformació digital aplicades al disseny urbà i a la prestació de serveis, determinaran la necessitat de desenvolupar noves competències professionals i nous sectors productius.

Les formes d'organització del treball, la seva descentralització i la necessitat de participació de diferents professionals, així com la ràpida expansió per les xarxes de telecomunicacions, fa necessari adquirir les capacitats i els coneixements adequats per a triar les opcions que millor s'adaptin a les nostres necessitats, i haurem d'aprendre a fer-ho d'una manera col·laborativa, en xarxa i per tant transversal, deixant de costat les opcions verticals i estanques.

Aprendre a entendre, projectar i avaluar com les decisions i accions que es prenguin en el desenvolupament dels projectes i l'activitat habitual de les nostres organitzacions tenen múltiples impactes econòmics, mediambientals, socials i tecnològics, la qual cosa determinarà que els objectius de les mateixes organitzacions també s'ampliïn i, per tant, la necessitat de conèixer quina és la millor manera de tenir un coneixement global de l'ecosistema i de les possibilitats dels models Smart Cities i de com implantar-los, prenent com a referència experiències i casos reals.

Màster en Global Smart City Manager per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.