Màster en Digital Business Global

Final curs:
24 setembre 2020
Lloc:
Zigurat Global Institute of Technology. Carrer Almogàvers 66, 2ª planta - 08018 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • L'equip docent està format per professionals líders en la seva indústria especialitzats en diferents àrees de negoci. Els experts estan enfocats a diferents mercats i a escala global, de manera que aporten una visió multisectorial i internacional al programa.
  • Networking a escala global: el màster s'imparteix íntegrament de manera online i en anglès, la qual cosa ofereix flexibilitat per a càrrecs executius i permet tenir alumnes d'arreu del món. A més, l'alumne tindrà la possibilitat d'assistir a un STAGE presencial a Barcelona.
  • Projecte final de màster: durant tot el programa, l'alumne realitza el projecte final que se centra en la transformació digital íntegra d'una empresa existent de l'elecció de cada participant. Tots els professors aporten consultoria en la seva àrea per ajudar en el desenvolupament del projecte.

El Global in Digital Business està dirigit a professionals que volen potenciar les seves habilitats tecnològiques i afegir un valor diferencial en la presa de decisions per augmentar la seva competitivitat en el mercat global.

Aquest programa ha estat dissenyat per ajudar-te a implementar i dominar els desafiaments de la transformació digital. Estaràs guiat per professors internacionals líders en la indústria digital i executius experimentats. Basat en casos pràctics, es comparteixen coneixements, idees i les eines necessàries que permeten aplicar estratègies resolutives per evitar riscos i augmentar la productivitat de la teva organització.

L'objectiu fonamental del Global in Digital Business és guiar-te en el procés de com redefinir el funcionament de la teva empresa a través de la digitalització. El programa està enfocat en com la transformació digital tindrà un impacte positiu en tots els nivells i departaments d'una organització, inclosos Màrqueting, Vendes, Compres, Logística, Recursos Humans i altres departaments.

En completar el programa, els participants comprendran millor les metodologies innovadores i com les eines digitals poden millorar les estratègies i processos d'una empresa. El projecte final se centra en una transformació digital íntegra d'una empresa existent de l'elecció de cada participant.

El programa és en línia, oferint una flexibilitat total per treballar en horaris atapeïts i des de qualsevol ubicació. Tindràs accés al Summit a Barcelona per aprofitar les sessions de networking, on coneixeràs l'equip docent i els altres participants d'arreu del món.

Màster en Digital Business Global  per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.