Modalitat Semipresencial

Final curs:
14 juny 2019
Horari:

Les dos setmanes presencials seran del 28 de gener al 1 de febrer i del 20 al 24 de maig del 2019 de 9:00 a 17:00h de dilluns a dijous i divendres de 9:00 a 13:30h.

Lloc:
Campus Bellvitge. Escola d'Infermeria. Campus Bellvitge, Feixa Llarga s/n. 08907 Hospitalet de LLobregat

Estem assistint a un canvi de paradigma mundial en què les persones ressorgeixen com a centre del sistema sanitari. Des d'aquesta perspectiva humanitzadora i humanística, més amable i centrada en les persones, tenir cura de tots els implicats (pacients, familiars i professionals) és una necessitat i el camí cap a la construcció d'una sanitat d’excel•lència. Això obliga els professionals a fer un gir en la seva pràctica professional centrant-se més encara en els problemes particulars de cada protagonista, donant resposta a les seves necessitats i comprenent que l'equilibri depèn del benestar de tots augmentant així, de la qualitat de les cures.

L'atenció sanitària requereix competència professional i formació, però també individualitat, emoció, solidaritat, sensibilitat i ètica. A més precisa de grans dots de comunicació i habilitats per a relacionar-se: empatia, escolta activa, respecte i compassió. No obstant això, els professionals sanitaris tenen dèficits curriculars en la formació d'eines humanes, les mal anomenades habilitats toves.

Màster en Humanització de l'Assistència Sanitària: Pacients, Famílies i Professionals per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l’Espai Europeu d’Educació superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.