Màster Internacional en Projecte i Construcció d'Edificacions de Formigó Armat

Final curs:
08 octubre 2020

Tres raons per escollir-lo
  • Enfocament internacional que permet a l'alumne incorporar-se a un mercat globalitzat que demana cada dia més professionals especialitzats i que aborda diversos projectes reals amb normatives internacionals i d'aplicació a Llatinoamèrica.
  • Aprendràs a utilitzar, per a la posterior aplicació, programaris d'última generació per al càlcul i disseny estructural, amb un enfocament d'interoperabilitat BIM en diferents casos pràctics orientats al model, anàlisi i disseny de diferents tipologies en línia amb els mètodes de disseny establerts en les normatives actuals. A més, podràs accedir a cursos d'iniciació dels diferents programaris que s'apliquen en el màster, a més de programes breus d'introducció al càlcul i dinàmica estructural.
  • Tindràs l'oportunitat d'assistir a un STAGE internacional a Barcelona, on rebràs master class i coneixeràs alumnes i professors.

Aquest màster proposa, a través d'un enfocament teoricopràctic, les competències emprades en l'elaboració de projectes de construcció d'edificacions de formigó armat, l'aplicació de les normes vigents internacionals com l’ASCE 7 i l’ACI 318, estenent la seva aplicació a les normatives de països de Llatinoamèrica.

A través d'una metodologia teoricopràctica es capacitarà l'alumne per treballar com a projectista d'edificacions sismoresistents de formigó armat i precomprimit d'acord amb les normes internacionals vigents.

El màster té un enfocament internacional que permet a l'alumne incorporar-se a un mercat globalitzat que cada dia demana més professionals especialitzats. El màster dóna resposta a aquesta necessitat laboral i ofereix nous punts de vista als nostres alumnes, en abordar diferents projectes amb normatives internacionals i d'aplicació a Llatinoamèrica.

Al llarg del màster es treballarà amb els programaris CYPECAD, de CYPE Ingenieros; Mides Gen, de MIDASoft; Robot Structural Analysis Professional i Revit, d'Autodesk; ETABS i SAFE, de CSI; GEO5, de FINE Software, o Adapt PT, d’Adapt Software; tot amb un enfocament d'interoperabilitat BIM. Amb aquestes eines d'última generació, el participant desenvoluparà diferents casos pràctics orientats al model, anàlisi i disseny de diferents tipologies d'estructures de formigó armat i precomprimit, alhora que es validaran els resultats en funció dels mètodes de disseny establerts en les normatives utilitzades mitjançant fulls de càlcul en PTC Mathcad Express.

Màster Internacional en Projecte i Construcció d'Edificacions de Formigó Armat per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.