Màster en Intervencions Infermeres al Malalt Crític

Final curs:
19 juny 2020
Lloc:
Escola d'Infermeria. Campus Bellvitge, Feixa Llarga s/n. 08907 Hospitalet de LLobregat

Tres raons per escollir-lo
  • Metodologia formativa que fomenta el treball autònom de l’alumne.
  • Programa modular dissenyat per cobrir totes les necessitats del professional d’infermeria que vol formar-se en el maneig integral del malalt crític.
  • Equip docent amb una àmplia experiència docent i assistencial en el maneig del malalt crític.

L’important avenç de la tecnologia aplicada al camp de la salut i les feines cada vegada més especialitzades que realitzen els professionals en unitats assistencials especials, fan necessària una formació específica i continuada per desenvolupar unes cures de qualitat en l’abordatge al malalt crític i la seva família.

Aquest màster sorgeix per cobrir totes les necessitats formatives del personal d’infermeria que treballa i vol treballar en l’atenció al malalt crític, i es basa en coneixements científics i la gran experiència assistencial i formativa de tot l’equip docent que hi participa.

Màster en Intervencions Infermeres al Malalt Crític per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l’Espai Europeu d’Educació superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.