Màster Internacional en Construction Project Management

Final curs:
17 setembre 2020

Tres raons per escollir-lo
  • CONVERTEIX-TE EN CONSTRUCTION PROJECT MANAGER. Un bon Project Manager és capaç de generar un gran benefici en els projectes que lidera. Aquest perfil al sector de la construcció, a més d'assumir grans responsabilitats, està recompensat amb alts sous.
  • CERTIFICACIÓ PMPⓇ DEL PMI. Aquest màster està dissenyat amb la mateixa estructura que la guia estàndard internacional de Project Management, el conegut PMBOK, fonamental per conèixer i aplicar les normatives mundials en direcció de projectes. Això et prepararà per obtenir la certificació oficial PMPⓇ, la qual cosa aportarà un valor afegit i diferencial al teu perfil professional.
  • GESTIÓ DE PROCESSOS AMB BIM. A causa de l'alta demanda de BIM en el sector de la construcció internacional, aquest programa prepara l'alumne per adaptar-se a aquesta nova tendència, que aprendrà a integrar-se en un projecte BIM, gestionant tots els processos i fluxos d'informació.

Al Màster Internacional en Construction Project Managements'adquireixen les competències necessàries per exercir la Direcció de Projectes a l'àrea de la construcció, i la capacitat de gestionar-los des de la seva concepció i planificació fins al control de la seva execució.

El contingut del màster s'ha dissenyat seguint l'estàndard mundial per a la direcció de projectes desenvolupat pel PMI: la Guia dels Fonaments per a la Direcció de Projectes, coneguda com a PMBOK. A més, s'han incorporat les tecnologies d'última generació que estan revolucionant el paradigma de la construcció: s'aplicarà la metodologia BIM durant les fases de planificació i control del projecte, es treballarà la coordinació i gestió del projecte perquè obtingui la certificació LEED, es coneixeran les noves formes de contractació col·laboratives IPD i es posarà en pràctica la filosofia Lean Construction.

Cada vegada més, l'eficiència i l'optimització de recursos en els projectes marquen la diferència, i els Project Manager són l'eix principal per a la consecució dels objectius plantejats pel promotor i / o propietari.

Màster Internacional en Construction Project Management per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.