Postgrau en Gestió i Direcció de Clíniques Dentals

Modalitat Semipresencial

Vídeo presentació
Carles Subirà Pifarré

Coneix el Postgrau en Gestió i Direcció de Clinicas Dentals a través de la Direcció i docents del programa.

Veure el vídeo

Postgrau
Crèdits:

Català i Castellà
22 octubre 2019
Final curs:
29 maig 2020
Horari:

On-line. Sessions presencials segons calendari.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona
Hores bonificables:
499 h. on-line + 117 h. presencials. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

Tres raons per escollir-lo
  • Et prepara per a la gestió estratègica i organitzativa de clíniques dentals orientada a obtenir els millors resultats
  • Dissenyat i impartit per experts professionals que t’aportaran la seva experiència i coneixement pràctic
  • Modalitat semipresencial, adaptada a la teva disponibilitat personal i professional

La gestió d'una empresa i el desenvolupament d'un projecte en l'àmbit clínic poden semblar difícilment compatibles. No obstant això, molts professionals de la salut -no només odontòlegs- organitzats en petites clíniques per oferir un servei a la comunitat, tenen la necessitat de combinar un exercici professional excel•lent amb una gestió rigorosa i amb una visió a llarg termini.

El Postgrau en Gestió i Direcció de Clíniques Dentals et prepara per fer una planificació estratègica, la definició de les línies estratègiques d'actuació orientades a prestar els millors serveis als pacients i per millorar l'organització interna d'una clínica dental. Així mateix, aprendràs a elaborar una anàlisi de cost-benefici per obtenir els millors resultats, gestionar els col·laboradors interns, efectuar canvis de protocols de funcionament, la compra de recursos tecnològics, maquinària o de material fungible invertint un risc mínim, etc.

El curs t'aportarà l'experiència i el coneixement de l'equip de professionals que dirigeix i imparteix el curs. A més, s'adapta a les teves circumstàncies personals i professionals, gràcies a la modalitat semipresencial, pensada per obtenir el millor resultat.

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Gestió i Direcció de Clíniques Dentals per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.