Postgrau en Gestió Professional de la Indústria Musical: de l'Artista al Públic

Modalitat Presencial

Presentació del Postgrau
Jordi Gratacós

Descobreix les oportunitats de desenvolupament professional en el sector musical

Veure el vídeo

Postgrau
Crèdits:

14 octubre 2019
Final curs:
30 abril 2020
Horari:

Dilluns i dimecres de 18:00h a 21:00h. 8 dissabtes de tallers i visites de 5h repartits durant el programa.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Entraràs a formar part del sector musical de la mà dels professionals més destacats en cada una de les diferents professions.
  • Tindràs l’oportunitat de fer pràctiques en esdeveniments i empreses reconegudes per la seva trajectòria en el sector.
  • Realitzaràs el teu propi projecte, des de la planificació fins a la implementació real; aconseguiràs, des de la pràctica, adquirir les competències necessàries per introduir-te en la indústria musical.

Amb el procés de digitalització de la societat, i en concret de la música, l’activitat del sector ha evolucionat radicalment en els darrers anys, creixent en la vessant del directe. La recaptació de la música en viu augmenta any rere any i ha arribat a superar els 300 milions d’euros en l’últim exercici, amb més de 80.000 concerts programats només en l’estat espanyol. Tot això genera una àmplia oferta de llocs de feina que requereixen professionals especialitzats en el sector, afins al canvi digital i tecnològic.

El Postgrau en Gestió Professional de la Indústria Musical: de l’artista al públic et prepara per incorporar-te en el sector i desenvolupar projectes professionals en l’àmbit de la indústria musical, des de la perspectiva dels professionals en actiu més representatius.

Ofereix una visió global i integradora dels diferents elements que intervenen en l’activitat musical des de la creació fins al públic, ja sigui a través de la creació estratègica de desenvolupament d’un artista, el domini de les xarxes i el negoci digital, la producció d’un esdeveniment musical, la contractació i aspectes legals o la producció discogràfica. Incorpora també l’adquisició de competències transversals com la gestió de projectes, el màrqueting digital i el treball en equip, fonamentals per al desenvolupament professional i la projecció en el sector. Durant el curs es realitza un projecte pràctic, real i transversal en grup on s’apliquen tots els coneixements adquirits.

El postgrau ofereix classes magistrals impartides per agents referents de la indústria de la música, tant locals com estrangers. Així doncs, inclou sessions de debat, taules rodones i visites tècniques a festivals i altres organitzacions que t’oferiran una visió completa del negoci.

Postgrau en Gestió Professional de la Indústria Musical: de l'Artista al Públic per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

Col·laboradors