Postgrau en la Indústria 4.0: la Nova Revolució Industrial

Final curs:
30 abril 2020
Horari:

On-line amb visites i tallers presencials optatius.

Hores bonificables:
375 h. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

Tres raons per escollir-lo
  • Seràs capaç d’implementar projectes de transformació digital a empreses de base industrial per tal de contribuir a l’optimització dels seus recursos.
  • Realitzaràs visites als laboratoris d’Eurecat, on faràs sessions pràctiques en impressió 3D.
  • Amb orientació pràctica i professionalitzadora, coneixeràs de primera mà casos d’èxit de digitalització de la indústria.

Cada vegada és més important generar valor i oferir el millor producte/servei als clients, i el sector industrial no és una excepció. La seva digitalització dona l'oportunitat d'optimitzar els recursos i processos perquè la presa de decisions pel que fa als productes i serveis oferts estiguin alineades amb les necessitats reals del mercat. Gràcies als nous processos de fabricació, prototipatge, eines de big data i nous mecanismes, es pot ser ser més àgil en el mercat alhora que més eficient.

El Postgrau en la Indústria 4.0: la Nova Revolució Industrial de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona té com a objectiu principal dotar els alumnes de les eines necessàries per implementar projectes de transformació digital d'un procés, una àrea o un departament en empreses de base industrial i conèixer els fonaments de la digitalització i les tecnologies habilitadores que donen lloc al que es coneix com a Indústria 4.0.

Amb un enfocament 100 % pràctic, els alumnes visitaran empreses on podran veure i conèixer de primera mà casos d'èxit de digitalització de la indústria. També visitaran els laboratoris de Eurecat, on faran sessions pràctiques en Impressió 3D i veuran la seva aplicabilitat i els seus beneficis amb una orientació al negoci.

Diploma d'Especialització/de Postgrau en la Indústria 4.0: la Nova Revolució Industrial per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

Col·laboradors