Postgrau en Psicoteràpia amb Nens i Adolescents als Àmbits Clínics i Educatiu

Horari:

Dimarts i dijous de 19.30h a 21.30h
Seminaris un dissabte al mes de 10h a 14h
Grups de supervisió de casos clínics quinzenals (dimarts o dijous de 18.30h a 19.20h)

Lloc:
ECPNA. Rda. General Mitre, 203, 1º 2ª. 08023 Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Fes pràctiques a centres d’atenció a la infància i l’adolescència (CDIAPs, CSMIJS, Hospitals de Dia, Escoles d’Educació Especial, etc.)
  • Capacita’t per l'atenció psicoterapèutica i psicopedagògica a nens, adolescents i les seves famílies, des d'un coneixement profund del desenvolupament psíquic i un domini de la psicopatologia que afecta a la infància i l’adolescència.
  • Participa a grups reduïts de supervisió de la pràctica clínica amb els metges, psiquiatres, psicòlegs i psicoterapeutes d’àmplia trajectòria i a seminaris d’apropament al Treball en Xarxa i la Salut Mental Comunitària.

TDAH, bullying, addiccions (a substàncies, pantalles...) Com podem entendre'ls i ajudar-los?

Investigacions en diversos camps proven que és al llarg de la infància i l'adolescència quan es creen les bases de la personalitat. És un procés en el qual entren en joc múltiples variables amb grans impactes en l'estructuració del psiquisme, en la formació del sentit d'identitat i en les relacions que establim amb el món que ens envolta.

En línia amb els nous plans de salut mental i els últims projectes legislatius europeus, el Postgrau en Psicoteràpia amb Nens i Adolescents als Àmbits Clínics i Educatiu aborda les necessitats de la infància des d'una perspectiva holística i integradora, contemplant els diversos entorns i sistemes en què té lloc el desenvolupament: la família, l'escola, la societat, la cultura, l'economia, etc.

La formació gira al voltant de tres eixos fonamentals:

• Ofereix a l'alumne un recorregut teòric per les diferents etapes del desenvolupament humà.
  • Capacita per al domini de les diverses tècniques i eines d'intervenció.
  • Apropa l'alumne a la realitat assistencial i als diversos dispositius d'atenció i protecció del menor que actualment operen al territori.

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Psicoteràpia amb Nens i Adolescents als Àmbits Clínics i Educatiu per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.