set.
2019

Premis IL3-UB a la innovació en la formació contínua en títols propis 2019. Premi Joan Malapeira i Gas - Premi Francesc Santacana i Martorell.

Inici: 19:00h. Imprescindible inscripció.

Premi Joan Malapeira i Gas - Premi Francesc Santacana i Martorell.

Presidit pel Dr. Joan Elias i Garcia - Rector de la Universitat de Barcelona i President del Patronat de la Fundació de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, qui farà l’apertura de l’acte.

Intervenció del Sr. Guillem Iñiguez, Director General de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Es dóna la paraula a la Dra. Amelia Díaz, vicerectora de docència i ordenació acadèmica i presidenta del Jurat del Premi Joan Maria Malapeira i Gas i del Premi Francesc Santacana i Martorell.

Es dóna pas a l’entrega del Premi Joan Maria Malapeira i Gas a la persona o equip humà que hagi destacat en innovació a la formació contínua en títols propis de postgrau i d'extensió universitària en el marc de la Universitat de Barcelona.

Intervenció del guanyador del Premi Joan Maria Malapeira i Gas.

Es dóna pas a l’entrega del Premi Francesc Santacana i Martorell a l'empresa o organització pública o privada que hagi destacat en innovació a la formació contínua en títols propis de postgrau i d'extensió universitària en el marc de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Intervenció del guanyador del Premi Francesc Santacana i Martorell.

Cloenda de l’acte a càrrec del Dr. Joan Elias i Garcia,

Es donarà pas a una copa de cava a la balconada de la segona planta.

Taula Presidencial

· Dr. Joan Elias i Garcia - Rector de la Universitat de Barcelona i President del Patronat de la  Fundació de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.
· Dra. Amelia Díaz - Vicerectora de Docència i Ordenació Acadèmica.
· Sr. Guillem Iñiguez - Director de l’institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona