set.
2019

Premis IL3-UB a la innovació en la formació contínua en títols propis 2019. Premi Joan Malapeira i Gas - Premi Francesc Santacana i Martorell.

Inici: 19:00h. Imprescindible inscripció.

Premi Joan Malapeira i Gas - Premi Francesc Santacana i Martorell.
Presidit pel Dr. Joan Elias i Garcia - Rector de la Universitat de Barcelona i President del Patronat de la Fundació de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona. Acompanyat per la Dra. Amelia Díaz, vicerectora de docència i ordenació acadèmica i presidenta del Jurat del Premi Joan Maria Malapeira i Gas i del Premi Francesc Santacana i Martorell i el Sr. Guillem Iñiguez, Director General de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

S'entrega el Premi Joan Maria Malapeira i Gas a la persona o equip humà que hagi destacat en innovació a la formació contínua en títols propis de postgrau i d'extensió universitària en el marc de la Universitat de Barcelona, qui farà una breu intervenció.

S'entrega també el Premi Francesc Santacana i Martorell a l'empresa o organització pública o privada que hagi destacat en innovació a la formació contínua en títols propis de postgrau i d'extensió universitària en el marc de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona. L'empresa guanyadora intervindrà també.

La cloenda de l’acte serà càrrec del Dr. Joan Elias i Garcia i a continuació es donarà pas a una copa de cava a la balconada de la segona planta.