Talent Hub

Agenda Talent Hub

oct.

WORKSHOP Comunicació assertiva: opinant lliurement

Inici:18h-20h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

WORKSHOP Comunicació assertiva: opinant lliurement

Una de les utilitats que ofereix la comunicació és el fet de poder solucionar situacions tenses, aquelles amb les quals ens topem de sobte o que ja vénen de lluny i, de cop i volta, un dia ja no es poden eludir més, o bé volem expressar la nostra opinió sense que això sigui motiu de discussió.

L’assertivitat és un estil de comunicació que pot ajudar a poder conversar i exposar els punts de vista tot i ser diferents, amb possibilitat d’arribar a un acord, o no, simplement amb respecte.

En la comunicació, i també per l’assertivitat, les emocions tenen un paper fonamental, a més de les creences i experiències de les persones involucrades, ja que la manera com diem les coses té més pes que les pròpies paraules.

PONENT

Elisenda Porras

Socia-Fundadora de ENPROGRESS

• Llicenciada en Ciències del Treball per la UOC.
  • Diploma en Ciències Empresarials per la UB.
  • Postgrau en Gestió de Persones per EADA.
  • Practitioner en PNL.
  • Màster Coaching en PNL.
  • Formadora des de fa quinze anys, tant presencialment com de forma online (habilitats directives, personals i d’atenció al client, a més de sessions de mentoring a persones que busquen feina) per a universitats, escoles de negoci, organismes públics i privats.
  • Ha col·laborat en el disseny de materials del màster de RRHH, i MBA de les assignatures d’habilitats directives, estratègia de RRHH i marca personal.
  • Col·laboracions a Ràdio Arenys sobre temes d’habilitats en l’entorn de treball.