Talent Hub

Agenda Talent Hub

juny

WORKSHOP: Future of work: worknomads

Inici:18h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

WORKSHOP: Future of work: worknomads

El futur de l’ofici estarà afectat per l’impacte de 5 tendències. A la sessió, explicarem com es creen noves formes de treball i de relació empresa-treballador.

Els objectius de la sessió són:

1. Presentar els escenaris de treball presents al mercat laboral futur.
2. Despertar la consciència pel que fa a la importància d’integrar la carrera professional en diferents contextos físics, generacionals i sectorials.
3. Detectar les competències crítiques per adaptar-se al medi i poder ser el protagonista de la teva pròpia carrera professional.

PONENT

Alegría Alonso Baranguan.

Coordinadora de l'Àrea de Desenvolupament de Talent de Manpower Espanya i impulsora del Human Age Institute.