Màster de Formació Permanent en Internacional...

Afegir a favorits
Màster de Formació Permanent

59 setmanes
cursos zigurat

Dades bàsiques

Crèdits

60 ECTS

Tipus de curs

Màster

Castellà

29/4/2024 - 13/6/2025

Modalitat

Preu

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

PRESENTACIÓ

Les activitats derivades del Construction Project Manager tenen com a propòsit fonamental establir de manera harmònica les pautes del control tècnic i administratiu de cadascuna de les fases que conformen un Projecte de Construcció. Entre les múltiples activitats involucrades destaquen: la coordinació de recursos humans, el control d'inputs com ara equips, materials i recursos financers, en el marc d'un cronograma de treball establert a partir d'una planificació prèviament aprovada per l'equip de projectes i el client promotor, per a finalment materialitzar l'obra en el temps estipulat i sense grans desviacions financeres.

El Construction Project Manager és el professional encarregat de calibrar tots aquests processos utilitzant per a això tècniques i mètodes d'aplicació universal combinats amb el maneig de noves filosofies i eines tecnològiques BIM, LEAN, LEED, IPD i fent ús de la seva experiència tècnica i administrativa per a controlar tots els processos involucrats. L'abast del Màster Internacional en Construction Project Management li permetrà desenvolupar competències fortament demandades en el camp professional actual i a més garanteix la preparació per a optar a la certificació com Project Management Professional (PMP), la més cotitzada a nivell mundial per la institució que la representa, el PMI-Project Management Institute.

La gestió de projectes de construcció s'aborda mitjançant la integració de l'Abast, Temps, Costos, Qualitat, Recursos Humans, Metodologies, Comunicació i Riscos. S'utilitzen eines d'última generació per a la simulació de processos constructius basats en mètodes estadístics que permeten corregir les possibles desviacions en relació a la demanda i disponibilitat de recursos segons les variables involucrades en l'activitat i que poden ser corregits durant la planificació i programació del projecte. Els mètodes de control i gestió de projectes es desenvolupen seguint els alineaments establerts pel mètode del valor guanyat, i s'analitza mitjançant casos reals el com integrar tals tècniques de control conjuntament amb eines tecnològiques d'última generació.

Objectius

L'objectiu d'aquest programa és integrar en una formació els conceptes més avançats de gestió de projectes i les noves tendències relacionades amb el tractament de la informació i el control de recursos com la metodologia BIM durant les fases de programació i control de projectes, la planificació i gestió d'un projecte concebut per a obtenir la certificació LEED i l'aplicació de forma conjunta de la filosofia Lean Construction i el IPD.

TRES RAONS PER ESCOLLIR-LO

• Aplica les metodologies més adequades per a casa fase del cicle de vida d’un projecte de construcció.
  • Especialitza’t en eines per optimitzar recursos i rendibilitzar projectes. Eines de gestió i direcció de projectes més innovadores i disruptives.
  • Basa el teu Treball Final de Màster en la simulació d’un projecte real adaptat a la teva elecció: edificació, infraestructura, edifici dotacional i indústria.

ACREDITACIÓ ACADÈMICA

Màster de Formació Permanent en Internacional en Gestió de Projectes de Construcció per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

1. Inici del projecte de construcció

4.4. Gestió de projectes sostenible

5. Treball Fi de Màster

DESTINATARIS

Dirigit a professionals iberoamericans del sector de l’arquitectura, l’enginyeria civil i les infraestructures, enfocats en desenvolupar una carrera com a Project Manager o aprofundir en l’actualització dels requeriments i competències que demana el sector de la construcció internacionalment.

SORTIDES PROFESSIONALS

• Project Manager en projectes de construcció, tant d’edificació com d’infraestructures.
  • Direcció de projectes.
  • Direcció d’execució d’obra.
  • Consultoria en direcció de projectes.
  • Project Manager de la indústria AECO.

PROFESSORAT

Direcció

Sr. Juan Felipe Pons Achell

Quadre docent

Sr. Juan Felipe Pons Achell

Sr. Bernardo Martínez Díez
Enginyer superior industrial.

Sr. Iván Rubio Pérez
Enginyer civil.

Sr. Carlos José Conejo Sánchez
Enginyer de camins, canals i ports.

Sr. Remedios Egea Pastor
Psicòloga.

Sr. Matthias Beige
Psicòleg.

Sr. José Carlos Coya

Sra. Luna Cara
Arquitecta i Màster en Arquitectura Ambiental.

Sr. Raul Elias Rivera
Enginyer elèctric, Màster en Computer Science i Màster en Business Administration.

Descomptes

Per consultar les diferents possibilitats de beques, t'has d'adreçar a:

Zigurat Global Institute of Technology

Web: https://www.e-zigurat.com